OZNAM: Redhat 6.2, mirror

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Březen 31 08:19:13 CEST 2000

> Prosim (hlavne prosia spravcovia SANETu) slovenskych (nielen) uzivatelov,
> ktori si chcu "stiahnut" distribuciu Redhat 6.2 z bansko-bystrickeho servera
> sunsite.uakom.sk aby dali prednost radsej bratislavskemu mirroru na adrese:

Netreba sa cudovat ved sunsite.uakom.sk na najvacsi ftp-server na
slovensku.

> ftp://ftp.cvt.stuba.sk/pub/Linux/distributions/redhat/redhat-6.2
> server je na podstatne dostupnejsej linke, takze budete aj s vysledkom
> spokojnejsi..

Ja to pre pouzivatelov vyjadrim v cislach aby vedeli o co sa presne jedna.
sunsite je pripojeny rychlostou 2Mb/s(a teraz ma zahltenu linku) a
ftp.cvt.stuba.sk je priamo na SIXe s rychlostou 100Mb/s a je priamo
dostupny cez zahranicnu linku SANETu.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }