nastaveni xterm -/etc/X11/xinit/Xresources

Michal Hajek hajek1 na kolej.mff.cuni.cz
Pátek Březen 31 08:40:35 CEST 2000

Dobry den, tak uz jsem to vyresil, bylo to skutecne v ../app-defaults/XTerm,
avsak bylo nutne zadavat
nikoli Xterm*neco*neco, alebrz XTerm*neco*neco.
Nicmene objevil se novy problem, a sice pokud v ../app-defaults/XTerm nastavim

XTerm*foreground: black
XTerm*background: black
XTerm*font:   10x20
XTerm*scrollBar: true

coz je zdanliva blbost (hned vysvetlim), tak dostanu hlasku

[michal na hajouch michal]$ xterm &
[1] 7854
[michal na hajouch michal]$ Warning: Color name "black " is not defined

prizemz, kdyz zmenim foreground na white, dostanu to same s  white. Co me
prekvapuje je, ze background chybu nehlasi, foreground ano....
hledal jsem v man xterm, ale nic rozumneho jsem nenasel....
Zdravi Michal Hajek