UPS pro vice linuxu - zkusenosti

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Březen 31 13:47:02 CEST 2000

Zdravim

Chtel bych se zeptat zda nekdo pouzivate reseni UPS typu - jedna velka
UPSka a ani ni pripojeno X serveru a zda (a jak) mate vyresenou komunikaci
typu - kdyz vypadne proud vsechny servery dostanou hlasku, kdyz proud
nenabiha UPS se rozhodne ze pujde do zastavy -> da vsem hlasku ze maji
udelat shutdown, pocka na ten nejpomalejsi a pak se vypne. Pocka na
obnoveni napajeni (pokud uz se nestalo v prubehu shutdownu) a zase se
zapne.

U jedne UPS pripojene kabelem to neni problem - jak se to ale resi
u salovych UPS ? Pres SNMP ? - to mi nepripada uplne spolehlive a
bezpecne.