pcmcia diskless (bezdiskova stanica)

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Pátek Březen 31 14:39:49 CEST 2000

 Koniec Sveta napsal:
> Zdravym
> Chcem sa spytat ci ma niekto skusenosti s pcmcia kartou a makerom-om
> potrebujem urobit zavadzaciu botovaciu disketu pre diskless station
> pre ine karty ako 3cxx a pod je to ok ale neviem ako to spravit pre pcmcia
> ... Dakujem za kazdu radu :))

moznosti me napadaji 2
1: pouzit kernel 2.3.99, kde je mozno zakompilovat podporu pcmcia karet
   primo do kernelu
2: pouzit init-ramdisk
   natahne se jadro, z init-ramdisku se zavedou moduly pro pcmcia
   zacne se bootovat ze site ...

s pozdravem

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a