Pomoc s bootovanim RH6.1

Oldrich Nic nico na feld.cvut.cz
Pátek Březen 31 14:50:09 CEST 2000

Jsem cerstvy uzivatel distribuce RH6.1 a hned bych potrboval jednu radu.

Chtel jsem si spustit v Linuxu linuxconf, respektive jeho X verzi, a
XWindows mi proste zamrzly. Prihlasil jsem se tedy na jinou konzoli jako
root a rebootoval.
Jenze, kdyz chci ted nabootovat, zepta se mi Linux po chvilce na cislo
run levelu, ktery chci provest, a i kdyz jsem zadal puvodni cislo (5) i
cisla jina, vzdy se vypise No more procceses in thi runlevel. Zkousel
jsem i zachranou disketu, ale vypadne z ni jen hlaska, ze nelze sputit
terminal. Nevite nekdo, co se vlastne stalo a jak to lze opravit?

Diky, Oldrich Nic

nico na feld.cvut.cz