mys zmizela...

Jan Krnavek Krnavek na seznam.cz
Pátek Březen 31 23:05:18 CEST 2000

Zdravim,
a)Mam problem,nainstalovat sem si redhata6.2>>fakcil v pohode.Jednou sem
ukoncil kde ctrl+alt+del  a pri dalsim restartu redhatu se mi ztratila
mys.Pres setup se mi nepodarilo problem vyresit.Kdyz chcu nastartovat kde
,tak se to nezdari,protoze to zarve,ze /dev/mouse
neexistuje ... tak sem se na to podival a /dev/mouse existuje ,je na
ttys0,coz je spravne.
Co je taky zajimave,ze daemon co slouzi k pouzivani mysi v konzole(ted si
nevzpomenu na jmeno) se korektne nastartuje,ale kdyz se killuje,tak dojde k
fail.
Take sem kompiloval jadro a zaskrtl sem tam k mysi,vse co se dalo.
Mel by negdo nejakej napad?

b)Teoreticky dotaz:kdyz napisu do modules.conf alias napr: alias eth0 ne ...
tak to plati pouze pro moduly,nebo tim ovlivnuju podporu,co je zakompilovana
v jadre?

c)Vsiml sem si,ze v konferenci,je mnoho dotazu k sambe.Nasel by se nejakej
borec,co by
udelal ceske komplexni howto k sambe? (ukazky samba.conf atd...)
Myslim si,ze by se dockal velkeho DIKY od mnoha greenhornu :) a vyrazne
prispel by k
sireni linuxu v Zemich Ceskych...

				S pozdravem Jan Krnavek