Offline news z www.linux.cz

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Pondělí Květen 1 12:40:33 CEST 2000

Mon, 1 May 2000 12:08:17 +0200 Dan Barčot <DanBarcot na email.cz> napsal:
> Dobry den,
>
> mohl by mi prosim nekdo poradit, jakym zpusobem zpracovat offline archiv
> zprav ze serveru www.linux.cz - (jinak tez comp.linux.cz). Resp. jaky
> offline news reader, ci jiny program, je schopen primo zpracovat ony
> archivy, prevest je do jednoduse citelneho stavu vcetne zachovani vlaken
> (threads).

Jak je psano na strankach archivu, je to ve formatu gzipped
mailbox. Takze staci ungzip a nejaky mail klient. Napr.
mutt -f linux-75.txt

Drobna zrada muze byt v netscapu: pri praci s application/x-gzip
daty se chova ponekud zmatene -- uz se mi parkrat stalo, ze data
iniciativne ungzipoval, ale nechal koncovku gz. U archivu naopak
koncovku gz odstrani, ale necha to komprimovane. Holt nektere
snahy o umelou inteligenci jsou horsi nez prirozena blbost...

martin