mc a glib

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pondělí Květen 1 20:22:45 CEST 2000

František Rybář pise:
> nasledujici

Divne to rozhodne je, jelikoz tazatel mluvi o slinku. Verze ktera libglib
vyzaduje je zatim unstable/frozen a ve slinku ve verzi 2.1 se rozhodne
objevit nemohla.

> Vzal jsem ten, co je na CD Debianu 2.1. To je podle mého dost stará verze.
> Spíše je zajímavé, že při předchozí instalaci nehlásil, že mu chybí nějaká
> knihovna, zatímco teď hlásí. A instaluji ze stejných CD. Pokud tedy není
> Debian distribuován na speciálních CD, která automaticky dopisují nejnovější
> verze balíků na CD :-)).

Zkuste prikaz:

$ dpkg -I /mnt/cdrom/debian/dists/slink/main/binary-i386/utils/mc_4.5.1-1.1.deb |grep 'Depends: '

Mel byste dostat tento radek:

 Depends: libc6, libcomerr2, libext2fs2, libgpmg1 (>= 1.14-3), libncurses4

Pokud dostanete jiny, poslete ho sem.
--
                                   David Kužela