nefunkcni cslatex

Jan Stavel z Olomouce oa.holub na bm.ipex.cz
Úterý Květen 2 06:46:56 CEST 2000

   Dobrý den,

On Sat, Apr 29, 2000 at 10:50:54PM +0200, the_ment na centrum.cz wrote:
> mam na svem pocitaci debian gnu/linux 2.1 a nainstaloval sem si
> balicky s latexem a cslatexem, ale kdyz chci neco zkompilovat prikazem cslatex, vzkazuje akorat
> ze mu chyby souvor cslatex.fmt. Zkousem jsem i spustit mkcslatex, ale bez jakehokoliv
> ucinku.

   mkcslatex Vám vytvoří soubor latex.fmt v akt. adresáři.
   Ten se dá na místo, kde jej bude cslatex hledat.
   A potom obnovit informace v latex. slovníku (texhash).

Je to v postinst. v balíčku.
Vím, že problémem pro instalaci byla hláška v initex, že verze je už více jak
rok stará a měl bych s tím něco dělat. Takže se to muselo dělat per partes.

No a teď cituji postinst (je v balíčku cslatex.deb):

   #! /bin/bash -e

   # Update TeX files database
   if [ -x /usr/bin/texhash ]; then
     /usr/bin/texhash
   fi

   # Make format file
   TMPDIR=/tmp/csplaindeb.$$
   mkdir $TMPDIR
   ( cd $TMPDIR
     /usr/bin/mkcslatex US CZ CZ-T1 SK
     install -m 644 latex.fmt /usr/lib/texmf/web2c/cslatex.fmt
   )
   rm -rf $TMPDIR

   # Create link to virtex
   (cd /usr/bin; ln -sf virtex cslatex)

   # Update TeX files database
   if [ -x /usr/bin/texhash ]; then
     /usr/bin/texhash
   fi

Konec citace.

Jednou jsem to řešil (spíše správně použil vyřešené a nabízené) a doufám, že
tohle je to pravé.

      Hodně zdaru,
--
      Jan Stavěl :-)