prenos velkeho mnozstva udajov ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Květen 2 09:14:59 CEST 2000

:> z hladiska rychlosti prenosu po sieti ?
:>
:> tar cBzf - adresar | ssh masina "(cd dest; tar xzf - )"

z celkoveho hladiska rychlosti ..

ak mas 100Mb siet ( lokalnu ), tak pri tar-e Ta bude brzdit vykon CPU ..

a ssh je tiez brzda .. ( cryptografia tiez ubera vykon )

ja som to nakoniec riesil cez rsh ( switch a lokalna siet, takze bezpecnost
bola druhorada )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying