hlasitost

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Květen 2 09:34:11 CEST 2000

> Tak zaprve nenapsal jste, jakou mate zvukovku, a jake pouzivade ovladace.
> Pokud mate SB128 a ALSu, tak si stahnete novejsi verzi ALSY. Pokud ne budete
> muset blize specifikovat problem ...

Ja som dufal, ze to bude len nejaky prepinac. Ale mam taku 2 rocnu karty,
vtedy ma stala 600SK. Ista Opti. Verzi anejaka xx31. Rozbehalo sa mi to
pod mad16. Lenze ako som pozrel cez sndconfig, tak ten podporuje tieto
karty ale len do xx30.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }