VGA & hercules

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Úterý Květen 2 11:01:23 CEST 2000

On Tue, 2 May 2000, Vraník Petr wrote:

> Netusite nekdo, jak rozchodit 2 monitory pro konzolu na linuxu (MDA a VGA)?
> Rad bych, aby napr. tty1-3 byly na hercules a ostatni na VGA.

tuhle vec psal tusim mj. musite prelozit jadro s podporou MDA (nebo
prislusny modul). pokud pouzijete modul lze parametry definovat ktere
konzole budou na MDA. jedina vec, kterou se mi nepodarilo vyresit, je
presvedcit X Window System (kdyz to tak nekdo chce :-)), aby pri startu
nemazal obrazovku MDA. BTW je za tohle opravdu odpovedny XWS nebo je to
veci jadra (nebo neceho jineho)?

s pozdravem ladislav michl