Sendmail

Radek Andrs radek na interdata.cz
Úterý Květen 2 10:18:58 CEST 2000

Petr Simek <petrsi na jcu.cz> píše v diskusním
příspěvku:Pine.WNT.3.96.1000429083627.-88789B-100000 na simek.jcu.cz...
> On Fri, 28 Apr 2000, Radek Andrs wrote:
>

> Mohl by - IP adresu tam sendmail nepise ? Jednou se mi neco podobneho
> stalo s tiskarnou - prendali jsme ji na zvlastni segment aby nebyla primo
> dostupna z INETu ale jen z urciteho tiskoveho serveru. Takze routing
> smerem k tiskarne nesel, ale od tiskarny jo (def. gw ji delal ten tiskovy
> server). A tiskarne kdyz dosel papir tak chtela poslat postu adminovi.
>
> Sendmailu se to jevilo tak, ze mu nekdo oetvira spojeni ale nenexistuje.
> Ted si nejse jisty jak jsem to zjistil, ale myslim ze taky do logu
> [...]

Hmm to vypada,ze by to mohlo byt neco takoveho.
Jenomze vsechnu stroje (modemy ze kterych se vybira posta) jsou na stejnem
segmentu a maji IP z jednoho rozsahu.

Pokusim se popsat situaci:

stroj se sendmailem - modemove pole(vlastni IP) - modemy (vlastni IP)

Tj ze ty modemy vlastne lezou na ten sendmail pres IP toho modemoveho pole
(to modemove pole ma jako defaultni gw nastavenu IP toho stroje se
Sendmailem).

Vypada to ze budu muset dat asi tem modemum jiny IP prostor a routovat je
zvlast ?

Jinak se velmi omlouvam, ze jsem ten dotaz posilal znova - ctu konferu pres
NEWSy pomoci Outlooka a ten mi tu zpravu zabordelil nekam mezi zpravy
minuleho roku (i kdyz je normalne radi podle data).

Diky moc

Radek Andrs