hlasitost

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Květen 2 12:00:45 CEST 2000

> ja mam Opti 82C931 v jednom pocitaci, v druhom Opti 82C929, obe funguje bez
> problemov a s rovnakym driverom su navzajom zamenitelne (odskusane)
> Inac tie karty maju dva vystupy, jeden klasicky, druhy uz zosilneny (nemusia
> byt aktivne repraky). Cize (ak mas tuto kartu) skus to strcit do toho druheho
> otvoru...

Je to myslim tam kde su aj repraky (mam aktivne a pod win to vezi OK)

> P.S. taka hlupa otazka: nejaky mixer si skusal? (aumix alebo podobne)
Nic take.Ale idem sa na to vrhnut.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }