Problemy se sitěmí.

Bárta Josef jbarta na cb.cro.cz
Úterý Květen 2 13:58:19 CEST 2000

Zdravím všechny příznívce Linuxu .
Jsem jeden z Vás.
Mám stále takovýto problém :
Instaluji Linux RedHat 6.1 CZ . ( 6.2 )
Instalace proběhne vždy bez problémů , ale nenajde sítovou kartu ISA 3Com 509 .
Takže sít mi nikdy nefunguje .
V MSDOSu jsem ji nastavil na přerušení 300 a IO 10 . zakázal jsem PnP , a nastavil ze se bude používat Coax . Otestoval a vsechno v pořádku ( v DOSu ).
V Linuxu jsem v programu netconf - nastaveni site - zadat IP adresu , masku , jmeno pocitace . A dal jsem aktivovat zneny . No a prikazem ifconf porad jenom vidím lo a neobjevi se mi eth0 .
Pritom v /etc/modul-conf mam alias eth0 3c9x5 .
Sit se pri startu sposti , ale jenom lo a eth0 ne .
Tento problem mam porad zkousel jsem to instalovat na 486 , Pentium I a i na Pentium III .
Jestli zanate nekdo nejaky ten figl prosim poraďte . Diky Bárta Josef