Plug and Play utility z Debianu.

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Úterý Květen 2 16:23:50 CEST 2000

Chci je pouzit na systemu s LRP (LinuxRouterProject) s Kernelem 2.0.38
a na tom je neprelozim.
Kdyz jsem je zkousel prelozit na RH 6.1, tak mi potom nefungovaly.
Kdyz jsem zkompilovany file spustil na LRP dostal jsem hlasku:

./isapnp: not found   -- prava jsou spravne 777 a soubor existuje.
V konferenci jsem se docetl, ze staci jen zkopirovat soubory z jakehokoli
Linuxu (napr. Debianu - ten pouzivaji)
Tak proto se ptam.

CO se tyka verze tak myslim ze cim starsi tim lepsi :-), ale mela by jet i
1.22 - snad.
Mate nejake na sklade ?

Hezky den, preje
-------------------------
Ladislav Solc, MCP
APEX Computer s.r.o.
e-mail: solc na apexcomp.cz
http://www.apexcomp.cz
Remember! Everybody is talking about Linux, Linux...

Ladislav Šolc napsal:
> Dobry den,
> rad bych nekoho pozadal o zkompilovane soubory z distribuce Debian:

ktere - mysleno cislo verse / kodove oznaceni
> pnpdump a isapnp

BTW proc si je nestahnete? V Cechach je asi 5 mirroru a balik isapnptools se
tam najde.

				Petr Cech