hardwarovy konflikt?

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Úterý Květen 2 16:49:27 CEST 2000

zdravim,
prosim o radu:
pote co jsem do PC pridal zvukovku [SB16PnP], dokazu velmi rychle
zatuhnout stroj --- prehranim jedne pisnicky [mp3]. PC jde totalne
na zem, klavesnice KO, pingy nepingaji, obcas zcerna obraz. Stavalo
se to i predtim, ale velmi zridka [1x-2x za 2 tydny].
Zadne hw konflikty dle meho soudu
nejsou, nebo to nepoznam, ale kazde zarizeni ma sve IRQ a DRQ, IO.
V PC je sb16 [IRQ 5, DRQ 1, 5, IO 0x220, 0x330, 0x388], sitovka
na IRQ10 0xde00 a VGA, dva disky a CDcko, PS/2 mys. Zkousel jsem i
zakompilit
magic key [co to ma vlastne delat?] a SysRq tez nezabral. Zkuste me plz
aspon natuknout, kde bych mohl zjistit co se pere, popr. co zkusit.
Pres noc spustim memtest86, ale moc si od toho neslibuju.

Jinak je to Celeron466 128M 12G RH6.1

Diky

--

                                    Jan Klügl