linuxconf

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Úterý Květen 2 18:24:04 CEST 2000

Vojtech Moravek wrote:

> potrebuju pouzivat linuxconf.

nikdo nepotřebuje používat linuxconf ;-)

> Ale stojim pred problemem jak jednotlivym
> uzivatelum zpristupnit pouze urcite funkce konfigurace systemu. Trosku jsem
> se vtom uz hrabal, ale nejak mi to nechce chodit jak potrebuji. V archivu
> jsem nic nenasel.

To je přinejmenším velmi obecně položená otázka. Navíc nevím, zda
skutečně chcete uživatelům zpřístupnit konfiguraci systému. To
není snadné ani rozumné. Někdy stačí jen vhodně vytvořené skupiny
uživatelů a příslušná přístupová práva, jindy je potřeba použít
věci jako sudo. Zkuste být konkrétnější.

--
/*