MP3 Player a problem s pauzami mezi tracky

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Květen 2 21:28:04 CEST 2000

Rostislav Pacejka <pacejka na usa.net> wrote:
 : Pri prehravani mpetrojek, ktere na sebe navazuji (na CD nejsou mezi tracky
 : pauzy), je mezi jednotlivymi skladbami mezera.
 : Winamp umi tyto mptrojky pomoci Nullsoft Crossfading Output pluginu
 : plynule prehrat. V RH jsem zkousel XMMS, kde jsem nastavil pauzu mezi
 : mptrojkami na nulu, ale nulova urcite neni.
 : Nezna nekdo jiny mp3 player, ktery to umi?

mpg123? ja som si nijake pauzy nevsimol (nemozem teraz skusit lebo nemam
repraky)
ak by aj nejake boli, nieco na sposob

cat *.mp3|mpg123 -

by sa ich malo zbavit