fullduplex

Petr Adámek petr.adamek na bilysklep.cz
Úterý Květen 2 22:16:54 CEST 2000

Jan Povolny <jpovolny na iol.cz> wrote:

> Jeste mam doplnkovy dotaz. Kdyz v na serveru a routeru zaroven (Linux)
zapnu
> sitove karty (2) na full duplex. Dochazi k problemum s prenosem, je to
> pomale a zahlcuje se to pri kopirovani velkych souboru. Je potreba Linuxu
> nejak rict, ze je to full duplex? Mozna je problem v hubech (Edimax
> 8TP+BNC), podivam se do dokumentace.

Jestli jsem to spravne pochopil, ta sitovka s full duplexem je zapojena do
HUBu. Jste si jisty, ze ten HUB full duplex umi ? Zapnutim Full duplexu se
pochopitelne deaktivuje detekce kolizi a pokud to potom pripojite do
normalniho hubu (ktery full duplex neumi), zacne to delat blbosti.

---
Petr Adámek, NWT computer s.r.o.
http://www.nwt.cz/