mc a glib

Úterý Květen 2 22:20:52 CEST 2000

František Rybář napsal:
> Ne, dostávám přesně to samé, co uvádíte. Ale dselect hlásí něco jiného, a to
> totiž, že závisí na těchto balících:

Jak jste dostal do dselectu databazi dostupnych baliku? A jakou verzi chce
nainstalovat?

> libc6, libglib1.2 (>=1.2.0-1), libgpm1 (>= 1.14-3), libncurses4, slang1 (<<
> 1.3), slang1 (>> 1.2.2-0)

> A přísahám, že jsem ho instaloval pouze pomocí debianu 2.1 CZ ! Při

to tezko. v Packages.cd.gz i Packages.cz je pouze tento zaznam pro mc
Package: mc
Version: 4.5.1-1.1
Depends: libc6, libcomerr2, libext2fs2, libgpmg1 (>= 1.14-3), libncurses4
Filename: dists/stable/main/binary-i386/utils/mc_4.5.1-1.1.deb
Size: 438482

> neustálém nadávání ze strany dselectu, že potřebuje libglib 1.2 jsem mu
> sdělil, ať mc nainstaluje i tak. Dodnes mi dselect nadává. A protože mc
> nechodil, a požadoval libglib verze 1.2, tak jsem vzal rpm z RedHatu, a
> doinstaloval jsem ho. Ale libglib1.2 mc potřebovalo hned od začátku!

neverim. libglib1.2 se nevyskytuje v zadnem Packages na techto CD.

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Resistance is futile. You all will be packaged