MP3 Player a problem s pauzami mezi tracky

Rostislav Pacejka pacejka na usa.net
Středa Květen 3 10:23:01 CEST 2000

Diky na nazory, zkusim to zrekapitulovat.

>-- Jan Klügl
>ne, to problem nebude... jeste jsem se nepotkal s grabberem, ktery by
>tohle zverstvo delal.

U nekolika grabberu se to da navolit, unika mi ale smysl.

>Toto jsem pred casem tez resil... proste jsem ty navazujici wavy
>pred mp3jkovanim spojil :)
>--

Takhle jsem to delal driv, co ale kdyz si chci pustit treba 5tou skladbu?

> [...]
>Ono tam vznika este jeden problem a to, ze program, ktory ma prehravat tieto
>MP3-jky si musi nieco preddekodovat aby potom mohol ist plynule. Nestretol
som
>sa s programom, ktory by si preddekodoval mp3-jku skor ako sa skonci
>predchadzajuca. Tam vznika mala, ale predsa medzera. Da sa zmensovat
zmensovanim
>buffra.
>--
>--Jaroslav Lukesh,
>Anebo ve winampu puzitim OUT_CONTINUOUS.DLL, ten nacte dalsi MP3 jeste pred

V tom bude jadro problemu, nacteni predem.

>--Mira Tempír
>souhlas, muzu to potvrdit
>oznamil jste to na bugs na xmms.org (ci neco podobneho se stejnym
>vyznamem) ?
>--

Ne, je to vubec bug?

>--Radovan Garabik
>mpg123? ja som si nijake pauzy nevsimol (nemozem teraz skusit lebo nemam
>repraky)
>ak by aj nejake boli, nieco na sposob
>
>cat *.mp3|mpg123 -
>by sa ich malo zbavit
>--

Taky to nepomohlo, as tam prekazi ID tagy a headery.

Zdravi Pacejka

Get free email and a permanent address at http://www.netaddress.com/?N=1