jak rozchodit xconsole ?

Martin Proks proks na marian.fsik.cvut.cz
Středa Květen 3 13:37:33 CEST 2000

Dobry den,

Chtel jsem si v Xkach spustit xconsoli a nejak mi nechce makat. Teda,
ona se spusti, ale nic nedela. Zobrazi se v ni akorat  Couldn't open
console. V man strankach jsme nic  o tomto problemu nevycetl.

Spoustim ji :
    $ xconsole -daemon -verbose &

/dev/console ma prava:
    crw-r--r-- 1 root root  5, 1 Apr 26 12:53 /dev/console

Zkousel jsem i :
    $ xconsole -daemon -file /dev/console -verbose &
ale to evidentne neni to prave orechove. Chybu to teda nerve, ale dela
to neco uplne jineho nez jsem puvodne chtel.

Nebo neumi neco jineho monitorovat "consolove" hlasky?

System je RedHat 6.1

Dekuji,
--
Martin Proks