Bash:Nacitani parametru ve scriptu z prikaz.radku

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Středa Květen 3 17:31:10 CEST 2000

Je take dobre vedet ze pod promenou $# se zkryva pocet argumentu prikazove
radky a ze $0 je nazev prave spusteneho scriptu. S timto take souvisi prikaz
shift ktery vymaze obsah argumentu 1 a posune ostatni smerem do leva. Prikaz
shift muze mit take parametr, a sice pocet argumentu k vyprazdneni, resp.
posunuti.
Viz archiv teto konference !!!

Michal