fonty

Jiri Dvorak djiri na centrum.cz
Středa Květen 3 22:18:43 CEST 2000

                          Mám problem se zobrazováním českých fontů  někdy se mi nezobrazují
                          správně
                          např místo í pouze  čárka nad mezurou ale Č a ů a jiné z ISO-8859-2
                          tam jsou
                          mám RH 6.1 tadý je část kódu z webu na (nezobrazí se mi í ve slově
                          Další)
                                  <B><font face="Verdana, Arial"
                          size="1">
                                  [ <A HREF="novinky-view.php3?id=130">Další
                          podrobnosti</A> ]

                          Předem dík
                           Jiří Dvořák
                          djiri na centrum.cz