jak BEZPECNE na kompilaci kernelu 2.2.14 ???

Petr Laščák hwsoft na post.cz
Čtvrtek Květen 4 09:23:37 CEST 2000

Dne Wed, May 03, 2000 at 03:48:12PM +0200, od Jirka prislo:
> Videl jsem o subj nejake howto ale myslim ze netusim kde. Jde mi o to jak
> bez zasahu do soucastne (fungujici) instalace vyzkouset zkompilovat jadro i
> P.S. Rozepiste se o tom prosim trosku zesiroka, uvita to jiste mnohem vice
> matlaku a newbies jako jsem ja a usetri vsem praci pristi.

Navic doporučuji v Makefile změnit:
EXTRAVERSION = x 	x je číslo subverze  duležité při použití modulů
KERNELRELEASE=$(VERSION).$(PATCHLEVEL).$(SUBLEVEL)-$(EXTRAVERSION)
						  ^ zde přidat pomlčku kvuli
						    přehlednosti
a dále se řídit ostaními radami

	Petr Laščák