Vyber kancelarskeho baliku

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Květen 4 10:59:36 CEST 2000

> Ahoj Fsichni
>
> Mam takovy trochu OT dotaz, a to KTERY KOMERCNI KANCELARSKY byste mi
> doporucili.
> Abyste pochopily v podniku vsichni pouzivaji format pro dokumenty, jak
> jinak nez M$ Opruz (doc, xls, ...atd)
>
> Proto chci, aby nam (Linuxakum) koupily nejaky soft, ktery to bude
> bezproblemove zvladat, coz se o SO rici neda.
>
> Diky za rady, pripominky, popisky a kritiky ...

Ze by Corel WordPerfect 8? Z kancelarskych baliku pro linux ma udajne
nejmensi problemy s prevodem formatu M$. Pouziva ale svoje sady fontu a s
temi systemovymi linuxu se nechce kamaradit. To je ale odkoukano ze zkusebni
verze, ostra mozna takove potize nema. (Spise ale ano).
Nekde na http://www.root.cz jsem cetl clanek, ktery kancelarske baliky po
linux porovnaval.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen