pocet uzivatelu IMPu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Květen 4 12:44:17 CEST 2000

On Thu, 4 May 2000, ktunka wrote:

> Nepodarilo se mi najit v man, jak se tento pocet da zvysit.

No v man jsem to taky nenasel, ale kouknul jsem do FAQ a tam pisou ze se
ma v inetd.conf dat:

imap2  stream  tcp nowait.300 cyrus /usr/sbin/tcpd  /usr/sbin/imapd

POdstatna je tam ta hodnota 300, takze to muzete prubnout.

Jinak 2.0.10 neni nijak stara, ja pouzivam 2.0.11 a chodi to pekne. 2.1
je desne nestabilni a problematicka, sak je to taky beta

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.