hardwarovy konflikt?

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Květen 4 13:11:55 CEST 2000

On Thu, 4 May 2000, Jan Klugl wrote:

> urcite? L1/L2 cache disabled? pokles vykonu je asi na 10-20%, to mi
> pripada jako vypnuta cache

To se mi zda odpovidajici, pri vypnute cache je rychlost pocitace
prinejlepsim nekde na urovni 486.

> je isova
> je pravdepodobne, ze se do spodnich 16M nevejde hned po rebootu?

Pri bootu by se do 16MB buffery vejit mely. Ale je mozne, ze kdyz se se
zvukouvkou nepracuje, tak driver tu pamet uvolni a kvuli tomu je tam prave
parametr modulu aby to nedelal.

> a pokud si vzpominam, IMHO by to melo v tomto pripade spis neco
> nahlasit nez pockat az stisknu reset, pravda?

To by melo. Ja netvrdim ze je to tim. Kazdopadne se podivejte, jestli se
modul loaduje s parametrem dmabuf=1 nebo neco jako persistent dma buffer.
Nesedim ted u Linuxu takze nevim.

S pozdravem
Jaroslav Gratz