init

Vladimír Beneš Vladimir.Benes na pvt.cz
Čtvrtek Květen 4 10:58:09 CEST 2000

Dobry den,

-----Původní zpráva-----
Od: Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz>
Komu: linux na linux.cz <linux na linux.cz>
Datum: 4. května 2000 9:12
Předmět: Re: init

>Milan Sorm wrote:
>: je normalni, ze mi init narostl takto:
>:
>:     1 root       0   0   100   52    36 S       0  0.0  0.0  5972m init
>:
>: i kdyz mam jen 7 dni uptime ? tj. natoceno tolik minut ?
>
> Rekl bych ze ne. Ledaze by to byl cas vcetne potomku :-)
>
>-Yenya

    Nedavno se mi stalo neco podobneho (init zabiral neustale prakticky 100%
CPU, hromadily se tam zombie i po prikazech typu "ls" a neslo ani
rebootovat). Tesne pred tim jsem enorme zatezoval Postgres (slozitejsi
dotazy do tabulek s radove miliony zaznamu). Pomohl az hardwarovy reset
stroje.

        S pozdravem V. Benes