Pozor na virus I love you

Kvapil Jaroslav (MHMP) inf413 na mag.mepnet.cz
Čtvrtek Květen 4 13:47:43 CEST 2000

I ja jsem ho dostal a rozborem jeho kodu jsem zjistil nasledujici :

 1. Zapise se do registru (TYTO KLICE SMAZAT)
	HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\MSKernel32
	HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices\Win32DL
	HKLM\\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\WIN-BUGSFIX
 2. Smazat v C:\Windows\MSKernel32.vbs
		 C:\Windows\Win32.dll
		 C:\WIN-BUGSFIX.exe
		 C:\Windows\LOVE-LETTER-FOR-YOU.TXT.vbs
		 C:\Windows\LOVE-LETTER-FOR-YOU.htm
 3.Nespoustet InternetExplorer, dokud v jeho vlastnostech nenastavite
domovskou
   stranku (kterou prepise na svoji a pokusi se stahnout svuj exe soubor)
opet na svoji. Jinak
   po infekci nastavi stranku na prazdnou.
 4.Kdo pouziva mIRC, v jeho adresari smazat "script.ini".
 5.K odeslani pouziva osobni adresar *.wab. (Ten pouziva Outlook Expres)

 Pro jistotu prohledat cely disk na soubory s priponou *.vbs. Respektive
smazat vyse uvedene.
 Jeste prepisuje *.jpg, *.jpeg, *.mp3 soubory.

Hodne stesti ....
       Jaroslav Kvapil
 mailto:inf413 na mag.mepnet.cz