odchytenie komunike HTTP

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Květen 4 14:58:58 CEST 2000

On 04/05/2000, Iko wrote:

> potreboval by som odchytit komunikaciu HTTP od Internet
> Explorera, konkretne hlavicku POST.
> Skusal som cez TCPdump, ale neuspel som akosi. nakopne ma
> niekto?

Ja na tohle pouzivam netcat, ktery spustim jako server (nc -l -p 8080) a
pak si udelam stranku, ktera obsahuje formular s ACTION nasmerovanou na
ten muj server a stejny port. Pokud byste chtel logovat celou komunikaci
s http serverem, pak lze pouzit tcpdump s wrapperem (treba
ftp://ftp2.zf.jcu.cz/users/zakkr/xxxxx/dumpnet/dumptcplink).

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi