squid a reklamy

Marek Les marek na ryston.cz
Čtvrtek Květen 4 14:55:46 CEST 2000

ivop na regionet.cz wrote:

> uz nejaky cas se snazim nakonfigurovat squid, aby
> stahoval reklamni bannery s rozumnou frekvenci (= o neco
> malo casteji nez vubec). Mate to jiz nekdo vyreseno ?
> Pripadne uvitam odkaz na rozumnou dokumentaci na toto
> tema (UsersGuide ma datum 28.9.1997 a ve FAQ jsem toho
> taky moc nenasel).

Pokud mate na mysli filtrovani reklamnich banneru, tak ja pouzivam
modifikovany Junkbuster (http://www.waldherr.org/junkbuster)a jsem
spokojen. Instalace je trivialni. Umi to i dalsi veci..
Akorat pozor na cestinu - polozka user-agent v configu, viz FAQ.

--
        ~
Marek Les a.k.a. MaX

"With a gun in your mouth, you speak only in vowels."