Vzdaleny tisk

Zdenek Kozisek kozisek na fzu.cz
Čtvrtek Květen 4 15:16:47 CEST 2000

Dobre odpoledne,

na PC1 mam nainstalovany redhat linux 6.2-cz a k tomuto stroji mam
pripojenu tiskarnu. Pouzivam balik lpr-0.50-4.i386.rpm.
Mam nasledujici problemy se vzdalenym tiskem:

1) Na druhem PC2 mam nainstalovany rh6.1-cz. Pomoci printtoool jsem
   nastavil vzdaleny tisk na PC1. Zkusim-li zkusebni tisk, dostanu
   hlasku:
   Error printing test page to queue lp
   Error reason: lpr: connect: Connection refused
   jobs queued, but cannot start deamon.

   Na PC1 jsem do souboru /etc/hosts.lpd vypsal stroj PC2

2) Dale tisknu na tiskarne na stroji PC1 z ruznych Windowsovskych stroju
   (s pouzitim Samby). Zkousel jsem tisk ze stroju, kde je W95, W98,
   WNT. V pripade tisku z W98 a WNT je vse vporadku. V pripade tisku
   z W95 tisk zustane v direktorari /var/spool/samba.

Nevite nekdo, v cem je problem.

Predem dekuji za kazdou radu.

                                  Zdenek Kozisek