Pro pana Stanika

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Čtvrtek Květen 4 15:27:21 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> Zadam pana Stanika (jstanik na in.nextra.sk), aby si bud
> nakonfiguroval inteligentne sveho postaka, anebo aby aspon
> neotravoval ostatni se svymi nespravnymi napady:
>
> 1. Pokud chcete mail bouncovat laskave to udelejte na adresu
> uvedenou v MAIL FROM, nikoliv na moji. Aspon vas pak list
> manager konference odhlasi automaticky.

Tohle je pravda...

> 2. Tvrdit, ze v mem mailu je virus, jen proto, ze se v subjectu
> objevilo jedno konkretni slovo, je picovina. Laskave si v archivu
> konference muj mail najdete, proctete a ukazte tam jediny duvod,
> proc si myslite, ze muj mail obsahuje virus. Do te doby si sve
> bounce zpravy strcte vite kam.

Take mne ten bounce nastval, ale... Zatim asi nejsou do antiviraku na
mail serveru definice tohoto viru a tak je toto prozatimni reseni asi
nejjednodussi (mozna to jde resit i jinak, tak zkuste navrhnout jine
reseni).

Pripadne reakce (flame) prosim soukrome.
 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708