mozilla M15 a POST

Čtvrtek Květen 4 14:46:50 CEST 2000

Dobry den,

  chcel by som sa Vas opytat, ci nemate niekto skusenosti s mozillou M15. Ked
jej prikazem posielat parametre cez <FORM> a metodou POST tak mi neposle ziadne
udaje do dalsej stranky. Ostatne prehliadace ( kfm, Netscape) to v pohode
zvladnu. Ked zmenim metodu na GET tak vsetko funguje.

Aby som bol presnejsi:
mozilla je release M15.
stranky su na Linux RH6.1, s default verziou Apache 1.3.9-4, pouzivajuc PHP3 s
konexiami na postgres co by uz s tym nemalo suvisiet.

Na ine internetove servre to funguje (neviem ci vsade), ale u mna sa mi to
nedari rozbehat.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk