$MANPATH

Pavel Satny pavel.satny na mie.alcatel.cz
Čtvrtek Květen 4 17:11:47 CEST 2000

Dobre odpoledne,

nemate nahodou nekdo zdani jakym zpusobem se da v Xsech (nebo fvwm)
nastavit promenna $MANPATH? Vysvetlim. Mam fvwm2 a konfiguruji
hotkeys:

Key Help	WF	N	Exec xman &

krasne mi to chodi, ale xman hleda manualove stranky pouze v /usr/man.
Pokud si do .cshrc pridam definici $MANPATH, tak mi xman pusteny z
terminalu
prohleda vsechny adresare s manualy presne tak jak chci. Xman pusteny
pomoci klavesy <Help> se chova porad stejne. Zkousel jsem misto Exec
xman dat skript, ktery vypise promenne a zjistil jsem, ze jakesi
defaultni nastaveny
jsou:

DISPLAY=:0.0
DTXSERVERLOCATION=local
FVWM_MODULEDIR=/usr/local/libexec/fvwm/2.2.4
HOME=/u/satny
HOSTDISPLAY=mibrd22:0.0
IFS=

Kde bych mohl najit konfigurak techto promennych?
/etc/profile /etc/.login ~/.cshrc ~/.login nezabira.

Pavel Satny