Re: alien a závislosti

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Čtvrtek Květen 4 19:44:41 CEST 2000

Dobrý den,

předem děkuji za vysvětlení i za odkazy spousty věcí. Na odkazy se podívám.

FR> bych se vykašlal na knihovnu, kterou mi autoři párkrát změní natolik, že
FR> budu muset kvůli ní pořád upravovat program. A mít takových knihoven
FR> několik, a udržovat několik takových produktů? Tak velice rychle
vyselektím
FR> knihovny, které se takto chovají, a pošlu je do háje. A najdu jiné
knihovny.

PC>Proc? Muzu stale pouzivat tu starou stabilni. Pravda, moc programu pro
glib
PC>1.0.x uz nenajdete. Jinak se takto nekompatibilni verse knihoven
bezproblemu
PC>koexistuji a linker najde tu spravnou.

Děkuji za vysvětlení. Nechci vypadat jako rejpal, ale zdravý přístup to
není. Jsem programátor, i když pod Linuxem jsem zelenáč, ale je to podle
mého jenom z nouze ctnost. Na druhé straně to umožňuje netahat do nových
verzí dědictví starých, pouze kvůli kompatibilitě držených věcí.

FR> A nenašel by se někdo velice hodný, kdo si náhodou stáhl nedávno z
Internetu
FR> poslední verzi, a nepřepálil mi ji? Na vypalcd jsem Debiana nenašel.

PC>.iso image potato existuji (neoficialni). Vypalovat to v soucasnosti uz
asi
PC>nema cenu. Do mesice (ted uz snad doopravdy) by 2.2 mel byt skutecnosti.
PC>(viz. signatura. zrovna se mrska nejak trefila)

To by bylo fajn! Ale přesto prosím, nechce se mi měsíc čekat, rád bych
pracoval už teď. Pokud tedy někdo máte možnost přepálení, napište mi prosím,
třeba i na soukromý mail.

Děkuji

František Rybář