Viry v Linuxu (Was: WARNING, je tam virus !!!! Re: ILOVEYOU)

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Květen 4 21:29:19 CEST 2000

On 04/05/2000, Petr Tomasek wrote:

> No, kdyby chtel, klidne se "zakousne" do nejake systemove
> binarky...

Jenze to by musel mit dostatecne opravneni a to znamena bud cist postu
pod rootem (to snad nikdo nedela) a nebo vyuzit nejake jine chyby
(buffer overrun v demonech, prehnane benevolentni prava atd.).

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi