odchytenie komunike HTTP

Tomas Potok potok na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pátek Květen 5 01:02:21 CEST 2000

On Thu, 4 May 2000, Iko wrote:

> zdravim...
>
> potreboval by som odchytit komunikaciu HTTP od Internet
> Explorera, konkretne hlavicku POST.
> Skusal som cez TCPdump, ale neuspel som akosi. nakopne ma
> niekto?

Natiahnite stranku, kde je formular do IE.

do /etc/inetd.conf na lubovolnom linuxe dajte:

6666   stream  tcp     nowait  root   /tmp/foo

Restartnite inetd:

killall -HUP inetd

Vytvorte subor /tmp/foo s obsahom:

#!/bin/sh

cat > /tmp/log

a zmente atributy na 755

chmod 755 /tmp/foo

V IE zmente proxy na linux:6666

Dajte submit a zakryptovany /tmp/log zabalte tarom, zgzipujte,
zapgpckujte, prevedte do ASCII < 128, vytvorte si na hotmail.com ucet a
tam si ho poslite cez anonymny redirektor. Ked si tam potom budete pozerat
postu, tak po reverznom prevedeni vsetkych operacii najdete pozadovany
vystup operacie POST.

S pozdravom

Tomas