Nejde smazat CD-RW

Václav Svoboda svoboda na mako.cz
Pátek Květen 5 08:22:51 CEST 2000

On Mon, 17 Apr 2000, Petr [ISO-8859-1] Šobáň wrote:

> [...]

S tímto problémem jsem se už setkal. Řeším to rebootem do win95 a použitím
programu WinOnCD. A prosím nesmějte se mi.

Mimochodem zvládá někdo vypalování audio CD a CD+ pod linuxem ? Medaří se
mi vypalovat v režimu DAO s programem cdrecord.
Nezná někdo soft pro duplikování CD - něco jako CdClone pod linux?

Zdraví
  Václav Svoboda

--
Cdrecord release 1.8a31
scsi0 : SCSI host adapter emulation for IDE ATAPI devices