Postfix

MUDr. Radek Matlach rafous na email.cz
Pátek Květen 5 10:27:11 CEST 2000

--- puvodni text od linux na linux.cz:

> .forward v $HOME
> pravi, ze
> da se to resit
> uzivatel na localhost).
>

> Nebudou pak ty maily behat do smycky?
Nebudou i to mam vyzkouseny (a neni zase takovy problem to vyzkouset - v tom
 pripade bych zacal s .forwardem bez localadresy).

Jediny co trosku muze delat problem je pripad, kdy uzivatel ma ucet fyzicky
 na jinem serveru nez bezi sendmail. Pak to chce trochu si pohrat s formatem
 loacal adresy. Pokud je oboje na tom samem stroji, beha to bez problemu.

RM