ssh a hosts.allow

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Květen 5 11:39:44 CEST 2000

Zdravim,

snazim se protunelovat FTP skrz ssh. Jedina metoda, ktera mi funguje
opravdu spolehlive je klasicke -Lport:host:port, jenze pri ni nasloucha
ssh jenom na lo a ja jsem chtel zridit tunel dostupny z cele site. A tak
jsem nechal pres inetd spoustet na portu 21

netcat localhost 2021

(2021 je port, kde posloucha ssh). Vsechno funguje jak ma, ale kamen
urazu nastal, kdyz jsem pridal pravidla pro tcpd. Ukazalo se, ze ssh
naslouchajici na portu se jimi take ridi, protoze pokud dam do
hosts.allow ALL: ALL, vsechno opet funguje. Cokoliv jineho zpusobuje, ze
jsem odmitnut, nebot v hosts.deny je ALL: ALL.

Problem je, ze se mi nedari zjistit, co uvest jako jmeno demona, aby se
jim ridil tunelujici ssh. sshd to neni, ssh tak ne. V dokumentaci jsem
nic nenasel. Netusi nahodou nekdo, ktere je to magicke sluvko?

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi