WARNING, je tam virus !!!! Re: ILOVEYOU

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Pátek Květen 5 12:36:56 CEST 2000

Karel Zak wrote:

>  Jak? Vy si po vecerech hrajete s necim jako "chmod -R o+w /" ?
>
>                                                         Karel

Pan Satko a Tomasek pisi o Windows, kde je kazdy rootem (odmyslime-li
si NT, W2k, ktere mohou byt i v defaultu blbe nastaveny (napri pri
instalaci na FAT). Uz toho prosim na tuto milostnou a OT tematiku
nechte.

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708