*Emacs a viry (Was: Re: Pozor na virus I love you)

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Pátek Květen 5 12:34:43 CEST 2000

> ale i v outlooku je to v prvni rade zhovadilost uzivatele, kdyz si spusti soubor, ktery neceka. zakladni poucka pro kazdeho uzivatele e-mailu (alespon ja to kazdemu opakuji nekolikrat) zni: neotvirat prilohy, pokud si nejsem stoprocentne jisty, ze jsou z duveryhodneho zdroje. a co muze byt duveryhodneho na priloze, ktera nese nazev "zamilovany dopis pro tebe" a prijde mi od manazera spolku pro ochranu zvirat.

co zalamovat radky?

Pokud se ovsem soubor jmenuje xxx.txt.vbs a uzivatel ma zapnute
'skryt registrovane pripony' [default], uvidi xxx.txt a neboji se
na nej poklepat s predpokladem, ze se mu otevre notepad...
autor viru chytre pouzil 'inteligentnich' vlastnosti woken...

--

                                    Jan Klügl