squid a reklamy

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pátek Květen 5 12:32:28 CEST 2000

uhlar na fantomas.sk wrote:

> ivop na regionet.cz wrote:
> -> uz nejaky cas se snazim nakonfigurovat squid, aby
> -> stahoval reklamni bannery s rozumnou frekvenci (= o neco
> -> malo casteji nez vubec). Mate to jiz nekdo vyreseno ?
> -> Pripadne uvitam odkaz na rozumnou dokumentaci na toto
> -> tema (UsersGuide ma datum 28.9.1997 a ve FAQ jsem toho
> -> taky moc nenasel).
>
> ja som kedysi urobil acl nieco dst <servery>
> a dat deny; ale nebolo to na 100%; zakazovalo pristup to aj niektorym strankam
> ktore boli nestastnou nahodou tam kde link exchangery a vraj to nie je extra
> [...]

Tohle jsem zkousel taky, ale Netscape pak nadava, ze nemuze
stahnout obrazek a neukaze vubec nic, tj. ani tu uz uspesne
stazenou stranku.

Junkbuster, o kterem se zminoval Marek Les vypada moc
pekne a funguje. Ma rozsahly seznam toho, co je treba
vyhodit a zvlada ho zpracovavat. Umi pracovat v tandemu
se squidem: Browser<->Junkbuster<->Squid<->Sit
jen by se mi to libilo vevnitr squida kvuli analyze logu.
Dam-li to na meziserver, tak se v logu Squida neobjevi skutecne
finalni stroje, alebrz ten meziserver.

Logictejsi by to bylo primo jako soucast squidu. Hral jsem
si s parametry refresh_pattern, aby to treba natahl nejvyse
jednou denne a porad nenatahoval nove verze, ale nejak jsem
nad tim nezvitezil.

Zatim mam Junkbuster na stanici a jedu pres nej.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz