Vadny ping v RH 6.2

kotala na osw.cz kotala na osw.cz
Pátek Květen 5 10:59:22 CEST 2000

On Wed, 26 Apr 2000, Milos Svasek wrote:

> Je pravda, ze se mi to stalo taky, ale nevim jak se to stalo, ani jak to
> prestalo ... :-(

Nevim presne kde je chyba, ale asi tak v 5 hodin rano jsem prisel na to,
ze RH 6.2 neaktivuje nejakym zpusobem forwardovani paketu i kdyz je to
zaple v patricnem skriptu. Takze stacilo tusim dat:

echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

a problem jsem odstranil. Pak jsem musel jeste doplnit tuto radku do
skriptu, ktery nahazuje network rozhrani. Od te doby je vse OK.
Nemyslim si, ze by byl problem v pingu.

			S pozdravem Zdenek Kotala