ssh a hosts.allow

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Květen 5 13:42:53 CEST 2000

On 05/05/2000, Pavel Kankovsky wrote:

> pro remote forwarding je to, myslim, sshfwd-N, kde N je cislo portu, pro
> klienta nevim, ale vubec se mi zda nejake divne, ze by se ssh klient ridil
> /etc/hosts.*

Ale skutecne to dela (1.2.27). Spravne slovicko je sshdfwd-$port, stejne
jako pro server. Diky za nasmerovani, uz mi to slape...

> (btw: ssh parametr -g zpusobi, ze lokalni forwarding bude forwardovat i
> nelokalni spojeni)

No vida, to jsem si ani nevsimnul. Ale ono by to stejne nepomohlo,
protoze porad platila ta pravidla s hosts.(allow|deny)

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi