Reverse-engineering komunikacie - OK?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Květen 5 23:48:19 CEST 2000

On 4 May 2000 08:34:04 +0200, Jan Kasprzak wrote:

: : Zablikat LED-kami a poslat jeden paket
: : z userspace programu uz viem :-)
: :
: 	No, tak do toho! Vezmi si linux/drivers/net/skeleton.c
: a zacni psat.

Zobral som si xirc2ps_cs.c, urobil par pokusov a uz mam
chodiaci driver - ani to nebol taky problem. Sice jednym
smerom 250 kB/s, druhym 60 kB/s, je to citlive na velkost
MTU a s vecami ako detekcia vytiahnuteho kabla, promisc.
rezim a.p. som sa zatial nebabral, ale konecne mozem
zahodit (radsej nie prilis daleko) PLIP kabel :-)

Pokial ma niekto Xircom CE-10 a ma chut skusit velmi
alpha verziu, mozem poslat. Na vseobecne zverejnenie
to este nie je a asi este dlho nebude.

Zdravi
--
				Stano