Re: Uživatelská přítulnost Linuxu

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Neděle Květen 7 17:20:47 CEST 2000

obyčejnou

FR> Mrzne to na vašem stroji. Mně zatím instalace RH nespadla nikdy (je
pravda
FR> že jen textová, grafickou jsem nezkoušel). To je problém hardware,
FR> Windows se taky na některých strojích nenaistalují.

PJ>Přesně tak. Pokud se konečně nedozvíme přesnou specifikaci hardwaru nebo
PJ>původní autor nevyzkouší odladit (jiná grafika, ...), tak se opravdu není
čemu
PJ>divit.

Ach jo. Škoda jenom, že jsme kdysi chtěli začít s RedHatem 6.1 CZ. Bylo nás
pět s velice různým hardwarem
a všem to zamrzávalo. Mě se to podařilo nakonec na třicátý osmý pokus.
Obětoval jsem tomu celý víkend kdysi dávno. To není otázka hardware, a jsem
ochoten se hádat. Zamrzávalo to na těsně na konci po nakopírování balíčků.

Ještě jsem to potom několikrát zkusil poté s různými radami z této
konference. Vypnul jsem v setupu vše potřebné, atd. Mrzlo to velice
spolehlivě. Rád bych také věděl, jak se v RedHatu dostat do textové
instalace. Zajímavé je, že vždy se dal RedHat nainstalovat bez problémů
títmo způsobem: Vzít RedHat 6.0, který se instaluje bez problémů. A potom
dát upgrade na 6.1 CZ. Tudíž vaše narážky na hardware jsou blbost. Hrál jsem
si s RedHatem 6.1 celkově několik týdnů. Možná, kdybych se k Linuxu dostal
dříve, když byla 6.0, bylo by všechno jiné. A věřte mi, že vzhledem k tomu,
že několik týdnů jsem strávil jenom nad tím, než jsem 6.1 nainstaloval aspoň
na jeden počítač, tak jsem k RedHatu dostal něco, čemu se v manželství říká
nepřekonatelný odpor. Omlouvám se, že to říkám tak otevřeně, ale to je
skutečnost.

František Rybář